درباره ما

  1. خانه
  2. درباره ما

شرکت سونا دارو کیش در سال 2001 توسط دکتر حمیدرضا بافنده پایه­ گذاری شد و فعالیت خود را در صنعت مکمل ­ها با محصولات جدید و باکیفیت آغاز کرد.

این شرکت با رشد موفق و بالنده خود، مطابق با تغییر نیاز مشتریان، به بهبود و گسترش کسب و کار براساس اهداف و استراتژی خود ادامه داده و بعد از طی چند سال، نام خود را به سونا طب پارسیان تغییر و خط تولید محصولات خود را به مکمل­ های گیاهی و ورزشی و همچنین دیگر محصولات غیرقابل استفاده مجدد پزشکی، مانند کیت­ های تست آزمایشگاهی، آتل و قالب­ های پزشکی گسترش داد.

در سال 2005 دفتر مرکزی خود را به یک فضای اداری بزرگتر واقع در پاسداران تهران انتقال داد و با خرید 48000 فوت مربع انبار در نزدیکی فرودگاه بین­ المللی امام خمینی فاصله زمانی بین ورود محصولات و شرایط مناسب نگهداری آن­ها را به حداقل­ رساند.

در سال 2010، طی توافق­نامه­ ای مشترک با شرکت دارویی سوناطب پارسیان (STP Pharma) جهت سرمایه ­گذاری افزایش سطح تولید و بهبود کیفیت، میزان فروش خود را افزایش داده و رشدی 100 درصدی در سه سال متوالی داشته است.

شرکت دارویی سوناطب پارسیان، یکی از پیچیده ­ترین و پیشرفته­ ترین کارخانجات ایران است که با برخورداری از تجهیزات به روز دنیا و با تکنولوژی مدرن خود، قادر به تولید و بهینه­ سازی حجم بالایی از محصولات در بخش پزشکی است و در حال حاضر به ارائه محصولاتی به روز و با کیفیتی بالا، در بهترین بسته­ بندی موجود در بازار به مشتریان خود مشغول است.

چشم انداز شرکت:

مهارت، کارایی و دقت کلیدهای موفقیت ما هستند.

همکاری تنگاتنگ با برندهای مشهور کانادایی و شرکای دیگر هنگام شروع به فعالیت این شرکت در سال 2001 منجر به ارائه طبقه­ ای متمایز از مکمل ­های غذایی طبیعی، در بالاترین سطح کارآیی و کیفیت، یافتن بهترین منابع مواد اولیه، انتخاب بهترین روش برای به حداکثر رساندن دسترسی زیستی، و ارائه محصولی با بسته­ بندی امن و مطمئن که حداقل تأثیر منفی را در کالا و در تولیدات بعدی داشته باشد، متعهد می­سازد. ما متعهد به تنظیم استانداردهای طلایی در دنیای مکمل­ های تغذیه ­ای هستیم. ما فقط با شرکتهای دارنده استاندارهای عملیات خوب ساخت (Good Manufacturing Practices (GMP))که شامل سیستم ­های کنترل کیفیت دقیق در هریک از مراحل تولید خود می­باشند، همکاری می­کنیم. همچنین، تولیدکنندگان ما باید از پیشرفته­ ترین تکنولوژی، (درحالیکه از گرما یا حلال در مراحل تولید مکمل­ها اجتناب می­ورزند) استفاده کنند تا مواد تشکیل ­دهنده در فرمولاسیون را تخریب نکنند.

قدم نهایی:

قدم نهایی در این فرآیند تضمین نحوه بسته ­بندی مکمل­ های تغذیه ­ای در ظروف با بالاترین کیفیت می­باشد، که از مواد تشکیل­ دهنده حساس در برابر هوا، رطوبت، نور و واکنش شیمیایی محافظت می­کند.

سوناطب پارسیان، یکی از نوآوران پیشرو و از سیاستگذاران صنعت تغذیه در جمهوری اسلامی ایران است که رابطه­ ای برجسته با همه طرف­ های درگیر در تولید، توزیع، تدارکات و عوامل ترویج محصولات دارد. کار با بهترین سازمان­های فروش در داخل کشور، افزایش نرخ رشد فروش را به بیش از 100٪ در سه سال متوالی و زنجیره تأمین را به بیش از 2000 داروخانه در سراسر کشور توسعه داده است.

ارزش ها:

سوناطب پارسیان به رعایت بالاترین استانداردهای اخلاقی در تجارت، و صادقانه و شفاف بودن و اطمینان از ایمنی محصولات خود متعهد است.

همکاران:

در سوناطب پارسیان هریک از مدیران، مسئول همکاری با یکدیگر در جهت حفظ انسجام و یکپارچگی شرکت به منظور پیشرفت و جلب نظر مشتری هستند و از طریق ایجاد فضای تفاهم، احترام متقابل، ارتباطات سازنده و توجه به پیشنهادات و انتقادات مشتریان در جهت تلاش برای برآوردن بهترین­ هایمان هستیم.

خدمات:

  • مکمل­های ورزشی و غذایی
  • داروها
  • ابزارآلات و تجهیزات پزشکی
  • برگزاری سمینارها
  • تأسیس سیستم توزیع و مشتری­ مدار

مالی:

سوناطب پارسیان، موفق به دریافت مجوزهای رسمی و قانونی مهم از کشور کانادا، جهت گسترش تجارت خود در عرصه کسب و کار جهانی شده است.

مدیریت سوناطب پارسیان بر این باور است که واردات مکمل­های جدید دارویی، ورزشی و غذایی، ابزارآلات و تجهیزات پزشکی باید همیشه پاسخگوی نیاز مستمر بازار باشد.

واحد تحقیقات و توسعه:

این واحد متشکل از افراد با مهارت و تحصیل کرده، زیرنظر مسئول فنی به گونه ­ای سازمان یافته است، که هرگونه سؤالات برخاسته از پرونده­ های دارویی و مکمل­ ها، پرونده جامع ساخت و… از سوی وزارت بهداشت و درمان را بگونه­ ای علمی و مدبرانه پاسخگو بوده، بنحوی که هم ­اکنون شرکت داروسازی سوناطب پارسیان بیش از 120 محصول ثبت­ شده دارد که وارد بازار شده و در کشور به فروش می­رسد.

واحد بازاریابی و مارکتینگ شرکت:

این واحد مسئولیت تحقیق و آنالیز مراکز فروش محصولات در بازار، اعم از داروخانه­ ها و بیمارستان­ ها را به عهده داشته و مناطق شناسایی­ شده که پتانسیل فروش محصولات ما را دارند، سریعاً به مدیریت گزارش داده تا آنها را نیز پوشش دهند.

این واحد بیش از 80 نماینده علمی با مهارت و حرفه ­ای دارد که با توضیحات پزشکی مربوط به کیفیت، مزایا و مواد تشکیل ­دهنده محصولات، باعث شکل­ گیری و گسترش ارتباط تجاری شرکت با بیمارستان­ ها، بیش از 8600 داروخانه و نزدیک به 21000 متخصص در داخل کشور شده­ اند.

داروسازی سوناطب پارسیان، از طریق توافق­نامه­ هایی که با همتایان خارجی خود منعقد کرده­ است، هم­اکنون در مرحله­ ای است که رشدی روزافزون داشته و در حال ثبت محصولات جدیدتر از آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی است.

همچنین به دلیل توافق مشترک با داروسازی اس­تی­پی، محصولات وارداتی، با همکاری تیمی حرفه ای، در انباری به مساحت بیش از 150000 فوت مربع به بهترین شکل ممکن نگهداری می­شوند تا ضمانتی بر سلامت محصولات در هنگام توزیع باشد.

  • از دیگر برنامه­ های سوناطب پارسه در زمینه فروش و مارکتینگ:
  • انعقاد قرارداد با شش شرکت پخش حرفه­ ای در ایران جهت ارسال محصولات به مراکز فروش بوده است، که این شرکت­ها عبارتند از:
  • مکتاف
  • بهرسان دارو
  • اصفهان سروش دارو
  • اصفهان سفیر دارو
  • گیتی سلامت آریا
  • پخش فردوس
  • نیک نظر پارسیان(نفس)
  • سینا پخش
  • انجمن داروسازان یزد
  • بهبقاء تبریز

سوناطب پارسیان، در بخش تبلیغات، فروش و ارتباطات بعلت عوامل زیر، برندی شناخته­ شده است:

  • حمایت مالی از سمینارها و کارگاه­ ها علمی خاص
  • شرکت در کنفرانس­های پیشرفته در زمینه­ های مختلف ارتوپدی، زنان، داخلی، غدد، اعصاب و روان….
  • تبلیغات در مجلات و ژورنال­ های مخصوص مکمل­ های دارویی، ورزشی و غذایی، ابزارآلات و تجهیزات پزشکی
  • بخش­های فروش مربوط به هریک از محصولات ما، با یک استراتژی و مدل ویژه­ای زیر نظر مدیر بازاریابی، هدایت و کنترل می­شوند و اهداف بازاریابی به گونه­ای است که منطبق با محصولات باشد و به طبقات زیر تقسیم ­بندی می­شوند:
  • ابزارآلات و تجهیزات پزشکی
  • متخصصین
  • کلینیک­های تخصصی مربوطه
  • داروخانه­ های مکمل­های غذایی و ورزشی
  • داروخانه­ ها
  • متخصصین

شرکای رسمی داروسازی سوناطب پارسیان:

ما نماینده رسمی شرکت­های زیر می­باشیم:

  • Elite pharmacaps Inc. Canada
  • Prime Nutrisource Inc. Canada
  • Nugale Pharmaceutical Inc. Canada
  • STP Pharmaceutical Inc. Canada
  • Passiono Internatinal Co. China
  • Hekangshounda Medical and Technological
  • Qinddao Luxiading medical Technology

واحد تبلیغات شرکت از طریق فعالیت های زیر، به ترغیب و تشویق مردم در استفاده از محصولات ما پرداخته است:

  • رسانه­ ها و نشریات
  • پیشنهادات ویژه برای داروخانه­ ها و مصرف­ کنندگان
  • برنامه­های تبلیغاتی منظم و منطبق با اطلاعات به روز پزشکی و دارویی
  • برگزاری سمینارها و کنفرانس­ها در زمینه­های مختلف پزشکی و دارویی
  • تهیه کاتولوگ، بروشور و …

واحد فناوری و اطلاعات داروسازی سوناطب پارسیان نیز مسئولیت طراحی پایگاه­ها و نرم­ افزارها، مدیریت اطلاعات، شبکه و سایر ابزارها و برنامه­ های تبادل اطلاعاتی سیستم داخلی شرکت را برعهده دارد.

فهرست